П`ятниця, 21.06.2019, 00:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Ліцей №75 імені Лесі Українки ЛМР

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Циклограма роботи методичної ради

                                                                                     «Затверджую»

                                             Директор ліцею №75 імені Лесі Українки ЛМР

                                                                                            С. Кушнір

 

Циклограма роботи

методичної ради

 

Вересень

1. Підсумки методичної роботи за минулий навчальний рік та затвердження плану роботи .

 

  1. Обговорення та затвердження планів роботи методичних об’єднань.

                                                                                                                 

  1. Робота за навчальними планами і програмами. Обговорення інструктивно-методичних рекомендацій щодо вивчення навчальних предметів.

 

  1. Вимоги до ведення документації ( Інструкція з ведення класного журналу учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена наказом МОН України від 3.06.2008р. № 496, “Критерії оцінювання навчальних досягнень у системі загальної середньої освіти”)  дотримання єдиного орфографічного режиму в ліцеї

 

  1. Атестація працівників ліцею. Ознайомлення з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників. Участь голів МО в атестації. Проходження курсів підвищення кваліфікації учителями

 

  1. Організація роботи з обдарованими учнями.

 

 

  Листопад

  1. Місячник  педагогічної майстерності учителів, що атестуються (листопад- грудень )            

                                                                                              

  1. Робота з обдарованими дітьми:
  • залучення та підготовка учнів до Всеукраїнського конкурсу з української мови ім. Петра Яцика;
  • організація участі в ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад;
  • організація участі в інтелектуальних конкурсах, захистах науково-дослідних і проектних робіт з різних предметів

 

  1. Підготовка та проведення директорських контрольних робіт за І семестр. Дотримання критеріїв оцінювання знань

 

 

Січень

  1. Результати директорських контрольних робіт
  2. Про виконання навчальних програм у 1 семестрі
  3. Аналіз участі учителів у засіданнях МО , семінарах, осітніх проектах. Усні звіти вчителів.
  4. Стан ведення документації у І-му семестрі                                                                                                          
  5. Місячник нестандартних уроків та позакласних заходів учителів, що атестуються
  6. Про результати участі учнів у ІІ-му турі Всеукраїнських предметних олімпіад з базових дисциплін. Організація участі у ІІІ турі олімпіад.

Квітень

  1. Про виконання навчальних планів і програм

 

  1. Контроль якості знань учнів, директорські контрольні роботи, тестування, опитування.

 

  1. Про участь учителів у районних (міських) методичних заходах. Підсумки.

 

 

  1. Підсумки методичної роботи з питань реалізації науково-методичної проблеми ліцею.

                                                                                                                

  1. Підсумки роботи  методичних об’єднань.

                                                  

 

Інформаційно-педагогічна діяльність

  1. Вивчення методичних листів, наказів з питань удосконалення навчально-виховного процесу, методичної роботи.

 

  1. Освоєння навчальних планів, програм з подальшим обговоренням їх на засіданнях предметних МО.

 

  1. Ознайомлення вчителів із матеріалами педагогічної преси, методичних журналів, інформаційних вісників, районних методичних бюлетнів.

 

  1. Популяризація нової методичної літератури, яка з’являється на прилавках магазинів у Львівському обласному інституті освіти.

 

  1. Поновлення каталогу нової методичної літератури, яка поступає в бібліотеку, друкується в методичних журналах.

 

  1. В методичному кабінеті поновлювати папки “На допомогу вчителеві” розробками конспектів уроків, сценаріїв позакласних заходів.

 

  1. Співпрацювати з  навчально-методичним центром освіти, залучаючи вчителів до участі в роботі районних та міських семінарів, районних МО.

 

  1. Вести облік проходження курсової перепідготовки, здійснювати контроль за її результативністю, заслуховуючи звіти про проходження курсів та відпрацювання практичних предметних МО.

 

Надання методичної допомоги учителям

у підвищенні науково-теоретичного

 і методичного рівня

  1. Забезпечення системного підходу щодо організації методичної роботи в ліцеї, враховуючи діагностичні показники. Диференціація методичної роботи з працівниками.
  2. Індивідуальні консультації з питань педагогіки та психології.
  3. Стимулювання росту педагогічної майстерності й результативності праці вчителів, розвитку їх творчої активності.
  4. Забезпечення участі педагогів ліцею у  районних та міських заходах.
  5. У методичному кабінеті ліцею продовжити роботу по накопиченню матеріалів, що сприяють освітній роботі серед учителів та впровадженню інноваційних технологій в навчальний процес.
  6. Продовжити роботу психолого-педагогічних семінарів.
  7. Створення творчих груп та лабораторій з впровадження науково-методичної проблеми ліцею в освітній процес.

 

Реалізацію проблеми ліцею здійснювати

через вирішення наступних завдань:

  • забезпечення педагогів сучасною інформацією про досягнення науки в галузі педагогіки, психології та теорії викладання навчальних предметів;
  • ознайомлення з новими технологіями, методами та прийомами педагогічної діяльності шляхом проведення педагогічних читань, наукових семінарів, методичних навчань;
  • надання дієвої допомоги вчителям в удосконаленні їхньої професійної діяльності;
  • пошук нових ефективних форм і методів науково-методичної роботи, зацікавлення новими педагогічними технологіями;
  • використання комп'ютерних програм у навчально-виховному процесі, удосконалення використання наочностей, дидактичного матеріалу;
  • розробка і апробація навчальних програм, курсів, міні-підручників, електронних та іншого дидактичного забезпечення;
  • впровадження передового педагогічного досвіду як учителів ліцею так і інших відомих педагогів;
  • підвищення рівня методологічної підготовки педпрацівників, перенесення акценту з інформаційних на інтерактивні аспекти навчання.                    
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Copyright MyCorp © 2019
Створити безкоштовний сайт на uCoz