Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Циклограма роботи методичної ради
«Затверджую»
Директор ліцею №75 імені Лесі Українки ЛМР
С. Кушнір
Циклограма роботи
методичної ради
Вересень
1. Підсумки методичної роботи за минулий навчальний рік та затвердження плану роботи .
- Обговорення та затвердження планів роботи методичних об’єднань.
- Робота за навчальними планами і програмами. Обговорення інструктивно-методичних рекомендацій щодо вивчення навчальних предметів.
- Вимоги до ведення документації ( Інструкція з ведення класного журналу учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена наказом МОН України від 3.06.2008р. № 496, “Критерії оцінювання навчальних досягнень у системі загальної середньої освіти”) дотримання єдиного орфографічного режиму в ліцеї
- Атестація працівників ліцею. Ознайомлення з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників. Участь голів МО в атестації. Проходження курсів підвищення кваліфікації учителями
- Організація роботи з обдарованими учнями.
Листопад
- Місячник педагогічної майстерності учителів, що атестуються (листопад- грудень )
- Робота з обдарованими дітьми:
- залучення та підготовка учнів до Всеукраїнського конкурсу з української мови ім. Петра Яцика;
- організація участі в ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад;
- організація участі в інтелектуальних конкурсах, захистах науково-дослідних і проектних робіт з різних предметів
- Підготовка та проведення директорських контрольних робіт за І семестр. Дотримання критеріїв оцінювання знань
Січень
- Результати директорських контрольних робіт
- Про виконання навчальних програм у 1 семестрі
- Аналіз участі учителів у засіданнях МО , семінарах, осітніх проектах. Усні звіти вчителів.
- Стан ведення документації у І-му семестрі
- Місячник нестандартних уроків та позакласних заходів учителів, що атестуються
- Про результати участі учнів у ІІ-му турі Всеукраїнських предметних олімпіад з базових дисциплін. Організація участі у ІІІ турі олімпіад.
Квітень
- Про виконання навчальних планів і програм
- Контроль якості знань учнів, директорські контрольні роботи, тестування, опитування.
- Про участь учителів у районних (міських) методичних заходах. Підсумки.
- Підсумки методичної роботи з питань реалізації науково-методичної проблеми ліцею.
- Підсумки роботи методичних об’єднань.
Інформаційно-педагогічна діяльність
- Вивчення методичних листів, наказів з питань удосконалення навчально-виховного процесу, методичної роботи.
- Освоєння навчальних планів, програм з подальшим обговоренням їх на засіданнях предметних МО.
- Ознайомлення вчителів із матеріалами педагогічної преси, методичних журналів, інформаційних вісників, районних методичних бюлетнів.
- Популяризація нової методичної літератури, яка з’являється на прилавках магазинів у Львівському обласному інституті освіти.
- Поновлення каталогу нової методичної літератури, яка поступає в бібліотеку, друкується в методичних журналах.
- В методичному кабінеті поновлювати папки “На допомогу вчителеві” розробками конспектів уроків, сценаріїв позакласних заходів.
- Співпрацювати з навчально-методичним центром освіти, залучаючи вчителів до участі в роботі районних та міських семінарів, районних МО.
- Вести облік проходження курсової перепідготовки, здійснювати контроль за її результативністю, заслуховуючи звіти про проходження курсів та відпрацювання практичних предметних МО.
Надання методичної допомоги учителям
у підвищенні науково-теоретичного
і методичного рівня
- Забезпечення системного підходу щодо організації методичної роботи в ліцеї, враховуючи діагностичні показники. Диференціація методичної роботи з працівниками.
- Індивідуальні консультації з питань педагогіки та психології.
- Стимулювання росту педагогічної майстерності й результативності праці вчителів, розвитку їх творчої активності.
- Забезпечення участі педагогів ліцею у районних та міських заходах.
- У методичному кабінеті ліцею продовжити роботу по накопиченню матеріалів, що сприяють освітній роботі серед учителів та впровадженню інноваційних технологій в навчальний процес.
- Продовжити роботу психолого-педагогічних семінарів.
- Створення творчих груп та лабораторій з впровадження науково-методичної проблеми ліцею в освітній процес.
Реалізацію проблеми ліцею здійснювати
через вирішення наступних завдань:
- забезпечення педагогів сучасною інформацією про досягнення науки в галузі педагогіки, психології та теорії викладання навчальних предметів;
- ознайомлення з новими технологіями, методами та прийомами педагогічної діяльності шляхом проведення педагогічних читань, наукових семінарів, методичних навчань;
- надання дієвої допомоги вчителям в удосконаленні їхньої професійної діяльності;
- пошук нових ефективних форм і методів науково-методичної роботи, зацікавлення новими педагогічними технологіями;
- використання комп'ютерних програм у навчально-виховному процесі, удосконалення використання наочностей, дидактичного матеріалу;
- розробка і апробація навчальних програм, курсів, міні-підручників, електронних та іншого дидактичного забезпечення;
- впровадження передового педагогічного досвіду як учителів ліцею так і інших відомих педагогів;
- підвищення рівня методологічної підготовки педпрацівників, перенесення акценту з інформаційних на інтерактивні аспекти навчання.
|
Календар
« Серпень 2022 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|